jultomtenharrymt

Heellåååå!!!

Kategori: Allmänt

Tudelusan kära ni!!

Idag är det en härlig lördag med snö på utsidan!!
Blir en mysig timmes-promenad sen!! :D

Just nu tar jag en paus i städandet och avnjuter en mugg blåbärsmuffins té! :)



Igår så bestämde jag mig dessutom för att dra ner på min alkoholkonsumtion!
Innan sommaren så drack jag max 3ggr/år och då va det inte en fylla utan typ 1 cider/gång...och nu är det en fylla/vecka!!!! :O

Så nu har jag bestämt mig för att bara dricka vid "speciella" tillfällen! :)
Så igår va det en nykter fredag wohoo!
Följde dock med syrran ut på den lokala puben...men va jobbiga alla är när man är nykter! höhö! ;)

Over and out! :*

Kommentarer

  • Ma säger:

    .......Måste bara säga att du gör kloka beslut som mammor gillar =D Iaf din mamma =P <3

    2014-01-13 | 08:42:51

Kommentera inlägget här: