jultomtenharrymt

Arg!!

Kategori: Allmänt

Äter ju minipiller som preventivmedel...och idag så insåg jag att jag hade tagit den sista igår...vilket betyder att jag inte har någon till kl 19 ikväll!!
Så gick till apoteket för att hämta ut nya, visste att jag hade kvar på recept...
BUT NOOOO
"Dett är något nytt nu så dom här kan du inte hämta ut, du får ringa barnmorskan och be om recept på dessa *visar ett annat märke* istället"

Har försökt få tag i barnmorskan i över 1 månad för jag vill sätta in p-stav igen istället...och det spelar ingen roll om jag ringer 8 på möra eller 16 på eftermiddagen... "just nu finns inga lediga telefontider"
eller så är hon på kurs...
och jag blir så satans in i helvetes jävla skit trött på att vara kvinna!!!
Det funkar ju fan inte!!! :@

Aaahhh FUCK YOU apoteket FUCK YOU barnmorskan och FUCK YOU vårdcentralen!!!!

Jaa..jag kanske har pms...

Over and out!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: