jultomtenharrymt

Suck!

Kategori: Allmänt

Skulle lägga ut bilder på Gandalf!
MEN telefonen vill inte som jag vill!! :(
 
Men jag kan iaf säga att en liten kisse följde med oss hem fredags natt, han va så mörkrädd och verkade så vilsen!
Så under lördagen då satte jag upp lappar på centrum men ingen hörde av sig.
Så eftersom att det är måndag idag, så kunde jag ringa veterinären och kolla upp ägaren via öronmärkningen som kissen hade!
Då fick jag veta att Gandalf är en kastrerad hane som heter Rambo! (men han lyssnar bättre på Gandalf!)
 
Husse kommer och hämtar Lilla Gandalf sen :)
Synd, då Gandalf är världens underbaraste katt och vi gärna hade behållit honom! ;)
En hårdhänt busare dock...låste min hand i ett "järngrepp" av klor och tänder...jag va chanslös! :P
 
Over and out! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: