jultomtenharrymt

Jahaa..

Kategori: Allmänt

Har kidnappat Systra Mi's dator och sitter och söker lite jobb...

Sitter också och drömmer mig bort på "kläder-sidor"!
Alla mina kläder är ju för stora och man känner sig ju inte snygg direkt när man ser ut som en fluffig flodhäst!
Bara flodhäst räcker tack! ;)

Meeen det blir ju att fortsätta att drömma när man inte har pengar!
Jaja...

Borde ta tag i kragen, ge mig själv en spark i röva och komma igång med min viktnedgång igen...
Har lixom tappat orken...typ när jag gick ner i min deppighet där!
Men någon fick mig ju att må bättre! Så jag kanske ska ta tag i "mig själv" igen??
Promenaderna är jag ju lite på gång med igen ju, elle ah..har inte riktigt slutat!
Men att äta regelbundet..att äta frukost, måste jag börja med igen!
Men hur kul är det när man bara har råd med makaroner?? ^^

Ahhja.. nu ska jag sluta att babbla så mycket.. men blir så när man sitter i sin ensamhet! ;)

Puss på er! <3

Over and out...4 now ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: