jultomtenharrymt

Natti natt!! :)

Kategori: Allmänt

Ny har jag krupit ner i sängen och ligger sådär med ett ben utanför...för med täcke är det för varmt, men utan för "kallt"! Så ett ben utanför är "perfekt"! ;)

Glömde ju säga att min vän H ringde förut från Finland, för att höra hur det gick med Max och Maja.
De verkade ha det bra! :)

Och på tal om Max....så blir det förjävla skitigt på golven efter att vi varit ute! Det har ju regnat så upptäckte att golvet blev blött och "lerigt"...mysigt!! Tyckte inte att han såg så skitig ut, men DET va en synvilla! ^^

Jaja.... Jag hoppas att han håller sig på golvet och handduken som jag la ut, ett tag till iaf! Känner inte för att ha en blöt och skitig hund i sängen bredvid mig faktiskt! ;)


Kom på att det är 4e natten jag sover här nu... Redan 4e natten! :O
Men men... GOD NAAAAATT! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: