jultomtenharrymt

Läskigt!

Kategori: Allmänt

Jag måste ju erkänna att jag är liiiite mörkrädd... Alltså, inte som när man va liten och inte ville ha lampan släckt. Jag vill ha mörkt när jag sover. Men det känns alltid som om det finns något där...som kommer att gripa tag i ens fötter underifrån sängen tex.

Och i förrgår när jag var ute med hunden Max, här i Svartå, så såg jag en äldre man som jag fick såna där olust-känslor från. Såg honom endast på håll.
Och va gör en gammal gubbe ute och går själv för mitt i natten?
Jaja... iaf så hade han en svart skinnjacka(tror jag) och stort skägg och keps.
Och som sagt såg jag honom endast på håll med fick starka olusts-känslor och hoppades på att inte behöva se honom igen!

Men nu när jag gick ut med Max så såg jag gubben igen. Han stod alldeles stilla vid en gatulyckta och bara stirrade åt vårt håll. Och Max vägrade att gå vidare... känns ju sådär jätte kul... Så vi vände! :P
Jag känner mig fan små rädd nu! Den gubben va fan läskig och till och med Max reagerade på det...och han är en tuff hund han! Ärligt alltså!
Nu ska jag sova iaf och hoppas på att inte bli mördad i sömnen! ;)

God natt! :)

Kommentarer

  • K säger:

    Menar du att det VAR en läskig gubbe på riktigt, eller menar du att det var en "spökig" gubbe? Det senare är ju superläskigt men - förmodligen inte farligt. Men om det var det första känns det som om du kanske ska försöka att inte gå ut så sent själv... levande gubbar som är läskiga kan vara farliga! :/

    Svar: En leva gubbe va det! :PNjaa.... Måste ju ut med Max så han får kissa, en sista gång innan sovdags!
    Men går åt ett annat håll nu! :P
    Ewe

    2013-05-11 | 18:32:49
    Bloggadress: http://www.thoughtsoffhermind.webblogg.se

Kommentera inlägget här: