jultomtenharrymt

GOOOOD MORGOOON! :D

Kategori: Allmänt

Preciiiiiiiis!
God morgon på er! :D
Idag är dagen då ert liv...fortsätter?
Men hur, det bestämmer ni! ;)
 
Jag ska fortsätta mitt liv precis som det är... Med att vara lycklig!
Idag känner jag mig förbannat super glad!
 
Till skillnad från i lördags...
Sen jag gick isär med A. så gråter jag aldrig.
Men i lördags så tittade jag på Revenge och det va ett sorgligt avsnitt och jag började jag att gråta.
Och där brast det... jag kunde inte sluta!
Allt som jag byggt upp ville ut och jag grät mest för att jag saknar farmor så in i helvete.
Någon bättre männinska har aldrig satt sin fot på vår jord!
 
Jag brukar mejla mig själv, det har jag alltid gjort... när jag mår dåligt och behöver "prata av mig".
Jag har nog aldrig haft någon vän som jag litat på och som jag känt att jag kunnat att säga allt till.
Så här är iaf en bit av mejlet jag skickade till mig själv i lördags:
 
"Jag är trött på att va kär i någon jag inte kan få.
Jag är trött på att leva själv.
Jag är trött på att vara så beroende av H's vänskap för att inte tappa förståndet.
Jag är trött på att va arbetslös.
Jag ät trött på att va fet.
Jag är trött på att oroa mig över min mage, va som är felet...men jag är så rädd för va svaret kan va, så jag vågar inte gå iväg. Och jag blir så arg på mig själv, för om det är något fel så blir det antagligen värre ju längre jag väntar.
Men jag har lixom tappat lusten att bry mig.
Tappat livsgnistan.
Tappat mig.
Jag vill ha barn, gärna nu. Gärna igår! Jag vill inte vara hur gammal som hellst när jag får mitt första...men man ska hitta DEN killen först och gärna va tillsammans några år innan man skaffar barn. Och ärligt....just nu vill jag inte ha någon...vill inte hitta någon... Saknar dock någon som håller om mig när jag ska sova. Men det är det enda!"
 
 
Men som sagt.... idag är en BRA dag! ;)
Over and out!

Kommentarer

  • K säger:

    Alltså, jag blir så himla nyfiken på den där personen du nämner hela tiden att du är kär i.... eller vill ha "men inte kan få" etc... hmm vem kan det vara... och hur vet du att du inte kan få den?


    Vad gäller det andra: allt kommer att lösa sig, så småningom! Jobb, partner, barn etc... det är bara jäkligt ledsamt och tröttsamt att vänta!
    Stora kramar från en moster som inte heller fått sitt första barn än och är 30! :)

    Svar: Haha jaaaa.... Mamma trodde att den va min vän H! Tyckte jag va kul... Men så är det ju inte! :) Kanske jag berättar det för dig någon dag! ;)Njaa det vet jag väl inte egentligen, men JAG är iaf för feg för att göra "ett move" för är rädd att "få ett nej" och då kommer jag aldrig våga se människan igen! :P

    Jaaa.... Är klart att det löser sig men inget är som väntans tider! Och är förbannat trist oh va själv! ;)
    Ewe

    2013-05-15 | 23:51:51
    Bloggadress: http://www.thoughtsoffhermind.webblogg.se

Kommentera inlägget här: