jultomtenharrymt

Glad som faen!!

Kategori: Allmänt

Idag åkte jag och vännen H. till pappa! Blev mycket prat om allt och inget. Och sen så grillade vi och så... H. åkte hem vid 21.30 och då gick pappa och jag iväg mot parken! Det är ju någon rockkväll i Vretstorps parken ikväll!
Vi stannade utanför, men vi träffade mycke trevligt folk!
Hälsade på och kramades med farbror M. och faster E! Det va kul att se dom igen! :)
Sen träffade vi en jävla go brud! Hon bjöd mig på vin och vi tjöta en hel del! (jag vet, man ska inte ta emot från främlingar!!) och jag många komplimanger om hur jag såg ut och hur jag betedde mig! :)
Och så fick jag hennes telefonnummer! Det ni!! ;)

Så nu ligger jag i pappas husvagn och lyssnar på musiken från parken och njuter lite innan jag ska sova! Natti! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: