jultomtenharrymt

Förresten...

Kategori: Allmänt

Nu 3v i rad så har jag gått långpromenader... Och det har blivit av sådär spontant bara! OCH jag har kommit på efteråt, att jag har prickat in Tisdagen VARJE gång! :P
1&2a gången: ca 2h&30min. 3e gången: ca 3h&20min!
 
Och jag har ju invägning varje månad den 8e.... Och April-Maj så va det inte mycket förändring.... Och nu Maj-Juni ca det bara -2kg... Så nästa månad, den 8e, om det inte är iaf minst -3-4kg så får jag fan gå till månen!! Haha! ;)

Kommentarer

  • K säger:

    Bra jobbat som satan!!!
    Får man fråga hur mycket du gått ner totalt hitills?

    Kram

    Svar: Tackar tackar!! :D Sen oktober har jag gått ner ca 22 kg, sist jag vägde mig! :)
    Kram!
    Ewe

    2013-06-15 | 20:32:10
    Bloggadress: http://www.thoughtsoffhermind.webblogg.se

Kommentera inlägget här: