jultomtenharrymt

Bryr mig inte längre...

Kategori: Allmänt

Kanske har sagt det förut, men då säger jag det igen!
Förut så skämdes jag för min vikt... Men nu, nu är jag stolt över vad jag åstadkommit och bryr mig inte längre om vem som vet! För att jag har tagit mig ner från den där siffran, så då är jag borta från den...ingen anledning att skämmas! Siffran jag står på idag, är jag snart borta från och har varit på en värre...så ingen anledning att skämmas! ;)

I oktober vägde jag det jag vägt mest i hela mitt liv.
Jag hittade äntligen något som funkade för mig och jag har gått från 127.8kg till 103.5kg(har invägning varje månad, den 8e...så det är senast jag vägde mig)!
Så räknar med att ha nått målvikten (85-90kg) innan året är slut!
Japp.... Så äre!

NU: Ska jag sova!! :)
Over and out!

Kommentarer

  • Ma säger:

    Gooooooood gumman! O det bästa av allt är att du mår bra =D

    Svar: Hehe preciiis! :DKram!
    Ewe

    2013-06-24 | 07:55:55
  • K säger:

    Så jäkla strongt gjort! Och som Ma säger, bästa är ju att du mår bra och jag tycker det märks som om du är mycket gladare nu (säkert av många andra skäl men ändå). Är lite avis på din förmåga att promenera så mycket, ska försöka bli lika duktig! (Är själv på min livs värsta vikt nu!)

    Nästa 8:e är du kanske under tresiffrigt?
    Kram!

    Svar: Åh vad kul att du tycker så! :DTack så mycket!! :D
    Du är så duktig jämt du med ju, så det kommer du ju att klara galant!! :)
    Kanske, men tror att jag behöver lite mer än tills den 8e... Har ätit och druckit onyttigt den här helgen och fuskat lite med promenaderna! Men invägningen den 8e augusti så hoppas/måste jag vara borta från tresiffrigt! ;)
    Ewe

    2013-06-24 | 22:31:17
    Bloggadress: http://www.thoughtsoffhermind.webblogg.se

Kommentera inlägget här: