jultomtenharrymt

Intresseklubben antecknar!!

Kategori: Allmänt

Jag är så förbannat sjukt trött på att va kvinna!!!
Mensvärken jag har nu är inget mot min (antagligen) brutna tå-jävel!!
Kan nästan inte andas, sån skön mensvärk har jag nu...och inte fan ska helvetet nöja sig med att sitta i magen, neeeej det är för mycket begärt! Vi sitter i ryggen och benen också...dessutom så gör det ont och känns som om någon sparkat mig rakt i skrevet också!!
Kul för er att veta?
Antagligen inte, men du läste frivilligt...skyll dig själv! ;)
Och självklart fick jag en hostattack också...och DET GJORDE ONT nere i magen kan jag lova...!

Snurrar 663662727188119826373728 varv i sängen och försöker att hitta en bekväm sov-ställning...men icke!!!

Jaja...God natt till er som kan sova!
Hopplös(sömnlös) natt till oss andra!!!

Ps. DET SNÖAR!!!! Julstämningen kommer igång lite extra!!! :D

Over and out!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: