jultomtenharrymt

:))

Kategori: Allmänt

Hällöj!!
Idag har jag:
-Hjälpt Systra Mi att fixa en sida på FB.
-Lagt in 4 låtar med Volbeat i mobilen.
-Tagit en 1h promenad, var av 30 min i totalt spöregn...utan regnkläder!
-Latat mig ca 1h.
-Lagade gourmet mat, makaroner och köttbullar! ;D
-Städade rått-gosarnas bur.
-Sorterat reklam.
-Sopat golvet.
-Ändrat placering på blommorna. Den som hängde i taket va inte så lycklig....står i köksfönstret nu istället.
-Städat badrummet.
-Vattnat blommorna.
-Lyssnat på massoooor av goo musik! Kan inte leva utan musik!! ;)

Nu ska jag fortsätta att städa -->diska!
Sen blir det väl en köttbulle-macka framför Tv:n!

(Intresseklubben antecknar? Well..skyll er själva att ni gick in oh glodde på min blogg, ingen tvingade er!) ;))

Tack oj Hej leverpastej!!
Over and out <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: