jultomtenharrymt

Toodiiilooo!

Kategori: Allmänt

Jaha...
I helgen har jag inte haft tid för något bloggande :P
.
I fredags städades det lite och så, och så åkte vi och badade :)
.
.
På lördagen så hämtade vi(jag och min sambo) min syster och hennes kille och åkte sen förbi farmors grav och planterade en busk ros!
.
.
Efter det så åkte vi till pappa och så klippte jag honom och sen blev det grillning: kycklingfilé, sallad(gurka,paprika,sallad,fetaost, persilja och rödlök), potatisgratäng.
Efter det fick vi med pappa på ett par rundor med krocket, det var riktigt kul :D
Jag vann 1 gång när pappa inte var med, annars vann han och jag kom sist, haha ^^
Sen gick vi runt och han visade sina bilar osv för syrrans kille :P
.
Och efter det lämnade vi pappa för sig själv och så åkte vi till mamma för att spela kubb(endast vi 4).
Efter att vi tröttnade på kubb så åkte vi mot Röfors igen och badade! :)
.
Och sist så tittade vi på en film och sen kröp vi ner i sängen(eller bäddsoffan blev det för syrran och hennes kille) ca 2.15-2.30
.
.
.
Söndagen spenderade vi med morfar och morbror D. Vi spelade några rundor med kubb och sen åkte vi och badade, utan morfar ;)
.
.
Blev en riktigt bra helg måste jag säga!! :D
.
Och imorgon blire jobb 6.40-16.15! :D
.
.
.
.
Oh, och dagens mat blir aubergingratäng och fläskfilépanna med paprika och bacon! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: