jultomtenharrymt

Dagen!

Kategori: Allmänt

Jaha, nu sitter ÄNTLIGEN på balkongen och solar och lyssnar på musik! :)
Tänkte gå ut vid 10.30 meeeen då hade solen inte hunnit dit ;)
Så då passade jag på att fixa lite med bloggen(Tänkte försöka att börjaa blogga IGEN)
Sen har jag skurat golvet på balkongen, det behövdes.. Tro mig ^^
Och nu har jag stoppat in kyckling i ugnen som vi ska käka när älskling kommer hem! :)
Tänkte att vi skulle äta på ute på balkonen idag :D
Funderar på att lägga ut en trasmatta här ute också :)
Jaja!
Jag har också tänkt att jag ska börja att käka efter LCHF metoden nu...
Börjar idag, men måste fuska lite tills den 25 för vi har inga pengar nu så får äta det som finns hemma :P

Kommentarer

  • k säger:

    Vad kul om du börjar igen med bloggen! Såg att det nästan var exakt 2 år sedan du skrev förra inlägget =D



    LCHF, spännande! Har tänkt lite likadant här framöver, men utan att fylla på så mycket med "fett"delen, mer ta bort mycket kolhydrater. Har gått upp 2kg sen jag var hemma i Laxå =P Så nu ska jag hårdköra!!! Hur går det med gåbandet då? Ramlat ännu? ;D

    2012-05-23 | 11:34:21
    Bloggadress: http://thoughtsoffhermind.webblogg.se/
  • Evelina Hjalmarsson säger:

    K:

    Jo, men jag är så satans dålig på att fortsätta sen ;)Har tagit bort lite som inte behövde finnas kvar, så vet inte när jag skrev sist ;P



    Jo, jag ska väl inte riktigt köra på så mycket fett, känns så... fett?! :P

    Men jag känner att, kör jag efter en "diet" så kommer jag att kunna hålla mig bättre :)



    Haha nej, det har jag inte och planerar inte att göra heller ;P

    2012-05-24 | 12:28:33
    Bloggadress: http://jultomtenharrymt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: