jultomtenharrymt

Moster K ville se bilder :P

Kategori: Allmänt

Hallojsan! :)
Moster K frågade om bilder på klänningen och baddräkten, så här kommer det! :)
.
.
Här kommer en bild på klänningen som jag fyndade för 99kr(ord.pris 899kr)
Den ligger på soffan, då ser ni iaf färgen :P
Orkar inte ta på den och försöka att få ett kort jag är nöjd med nu ;)
Det är en maxiklänning! :)
 
(Ser ni min snygga fot också?)
 
.
.
.
.
 
Och sen en bild på baddräkten som jag traderade hem och som jag är supernöjd med! :)
Också en liggandes på soffan bild :P
 
 
 
 

Kommentarer

  • K säger:

    Bassängen såg riktigt nice ut!!! Den vill jag se live sen :)

    Svar: Tyvärr vet jag inte vilken bassäng du yrar om,men du kommer att få se baddräkten live senare...
    Om det va det du menade ;)
    Ewe

    2012-07-17 | 14:34:35
    Bloggadress: http://Www.thoughtsmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här: